Mobil lagerstyring med Business Central
Integreret lagerstyring med samlede data for ERP, POS og webshop strømliner lagerprocesserne.
Integreret lagerstyring med samlede data for ERP, POS og webshop strømliner lagerprocesserne.
Opnå overblik og kontrol med et automatiseret højhastighedssystem
Øget lagerindsigt gør det muligt at gøre alle varer tilgængelige for dine kunder, uanset hvor de vil købe
Optimer kundeoplevelsen med præcise og opdaterede realtidsdata i butikker og webshop
Med præcis indsigt i dit lager kan du både reducere din lagerbinding og risikoen for at at løbe tør for populære varer.
Erstat forældet manuel optælling med automatiseret, håndfri lagerstyring, som giver et enestående overblik. Ved hjælp af lagerstyring med RFID kan du optælle dit lager op til 25 gange hurtigere. Med præcis lagerdata kan du foretage beslutninger, som gavner indtjeningen med reduceret lagerbinding.
Du kan også bruge den præcise lagerdata til at gøre alle varer tilgængelige på tværs af lokationer og kanaler, så du for solgt alle varer og reducerer mængden af usolgte varer. Med nøjagtige lagerdata kan du nå kunderne på alle salgskanaler.
Præcis lagerdata er grundlaget for lønsomt salg på tværs af kanaler. Med øget lagerpræcision kan du gøre alle varer tilgængelige for dine kunder, uanset hvor de foretrækker at handle.
Leveringsomkostningerne eskalerer, når ordrer sendes til forkerte lokationer eller hvis reserverede varer ikke kan findes. NP WMS sætter dig i stand til at lokalisere varerne hurtigt for at reducere annullering af ordrer og øge kundetilfredsheden.
RFID (radio-frekvens-identifikation) bruges til at identificere og registrere individuelle objekter fx varer. Teknologien styres ved hjælp af radiobølger, der kommunikerer mellem et tag på varen og RFID-læseren.
WMS med RFID kan identificere placering og antal af specifikke varer på rekordtid. Du kan registrere dit lager og din butik uden at scanne hver enkelt stregkode og sparer mange timers manuelt arbejde. Desuden sikrer integrationen til lagerstyringsmodulet i Business Central, at din lagerinformation bliver opdateret automatisk.
Når der er travlt i butikkerne, har personalet svært ved at nå at fylde op på hylderne. Det bremser salget, når det er allervigtigst. Automatiserede beskeder gør det nemt for personalet at se nøjagtig, hvilke varer, som mangler hvor.
Med NP WMS kan du se, hvad der er på salgsgulvet, få bekræftet at hylderne bliver genopfyldt og sikre, at varerne altid er tilgængelige for kunderne.
Overflødige varer på hylderne resulterer i øgede lønomkostninger, unødvendig håndtering og flaskehalse. Med præcise lagerdata undgår du unødvendige vareindkøb og øger fortjenesten.
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.