NaviPartner Support Center

NP Ecommerce

Support

NP Retail

Support

NP WMS

Support

NP Entertainment

Support

NP Power BI

Support

Sagssystem

Brug sagssystemet for hurtig og effektiv betjening

Kontakt hotlinen på 70 22 03 22, hvis du mangler brugernavn og adgangskode.

Du kan downloade en guide til sagssystemet her

Login i sagssystemet

Fjernsupport

Få hjælp til akutte problemer på POS’en

  • Download program til fjernsupport. Programmet hentes via link nedenfor eller kan hentes via POS’en  (Højreklik – tryk på + Support og vælg Anmod om support.)
  • Ring på 70 22 03 22 og tast 1 for hotline.

Øvrige problemer henvises til sagssystemet.

Download TeamViewer

NP Retail Classic

Manualer til NP Retail Classic

I denne manual kan du læse om NAV-menuen.

NP Retail Classic

Ved servernedbrud kan du åbne nødkassen og ekspedere videre på normal vis. Hent manualen Simpel Offline manual.

Support Hotline

Hotlinen er åben 07.00-22.00, 7 dage om ugen.

  • Ring 70 22 03 22 og tast 1, eller
  • Brug chatten i nederste, højre hjørne.

Få hjælp til din status

Du kan leje scannere til din statusperiode. Reservér i god tid.

Mere om status og scannere

Årsafslutning

Få hjælp til årsafslutningen i NAV og Business Central med manualerne:

Internetproblemer

Hvis du oplever internetproblemer kan du med fordel forsøge at genstarte din router eller kontakte din udbyder:

TDC’s kundeservice: 70 70 90 90
Telenors kundeservice: 72 10 01 00
3’s kundeservice: 70 31 30 00
NETS: 88 77 70 02

Driftsstatus på Azure

Hvis du har en løsning i Business Central eller Microsoft Dynamics 2018 er den hosted i Microsoft Azure. Du kan se driftsstatus på Microsoft Azure her.