It-løsning med billetsystem til Tivoli Friheden

Tivoli Friheden åbnede i 1904 og er i dag Østjyllands førende park inden for oplevelser og underholdning. Det er en position, der kræver, at attraktionen hele tiden fornyr sig og forbedrer sine services.

Centraliserede it-løsninger

Ud over selve forlystelsesparken tilbyder attraktionen også mange koncerter, teaterforestillinger og arrangementer. Det stiller store krav til attraktionens it-løsninger. Derfor valgte Tivoli Friheden et nyt kasse-og billetsystem fra NaviPartner, som centraliserer alle it-løsninger i et system.

“Vi kan i dag spare en masse interne resurser, da vores nye system automatiserer en lang række processer i og med, at alle systemer taler sammen og er fuldt integreret med Dynamics NAV,” fortæller Morten Palm Andersen, der er salgs- og marketingchef for Tivoli Friheden.

Morten Palm Andersen

“Vi kan i dag spare en masse interne resurser, da vores nye system har automatiseret en lang række processer i og med, at alle systemer taler sammen og er fuldt integreret med Dynamics NAV.”

– Morten Palm Andersen, salgs- og marketingchef for Tivoli Friheden.

Karusel med heste i Tivoli Friheden set oppefra

Overblik med et fremtidssikret it-landskab

Mange af forlystelsesparkens gæster køber nu billetter online og scanner sig selv ind ved adgangsmøllen, eller får hjælp af personalet med håndholdte enheder foran parken.

“Vi har fået et system, der gør det langt nemmere at opsamle data, så vi kan blive skarpere på, hvem der kommer i parken og lave en mere effektiv og målrettet markedsføring. Derudover har vi fået fuldt overblik over vores it-landskab med et system, der er skræddersyet til entertainment-branchen og tilpasset vores specifikke behov, og som vi kan vokse med”, fortæller Morten Palm Andersen.

Kom i gang allerede i dag. Hør mere om NP Entertainment.