Optimer din forretning med lagerstyring i Business Central

Lagerstyring med integration til POS-system og webshop giver optimale muligheder for at strømline lagerprocesserne.

Lagerstyring i Business Central på håndholdt tablet
  •  

    Få fordel af en altid opdateret lagerbeholdning

    Med automatisk opdatering på alle kanaler undgår du fx undgår at sælge en vare på nettet, som allerede er solgt i butikken

  •  

    Effektiviser lageroptællingen med RFID-teknologi

    Med RFID-scanning kan du optælle din varebeholdning på få minutter – det giver overblik, sparer tid og minimerer fejl.

  •  

    Automatiser genbestilling af varer

    Spar tid og indstil niveau for genbestilling af varer, så de efterspurgte varer altid er tilgængelige i butik og webshop

  •  

    Reducer omkostningerne på lagerbeholdningen

    Effektiv lagerstyring hjælper dig med at beregne hvilke varemængder der skal bestilles, så du minimerer lagerbeholdningen

Altid opdateret lager på alle kanaler

Med en løsning, der er bygget på ERP-løsningen, Business Central, sikrer du, at dit lager altid er opdateret – både i kassesystemet og i webshoppen. Når salg gennemføres i butik eller online, opdateres lagerbeholdningen automatisk. Det sikrer, at du ikke kommer til at sælge den samme vare flere gange på forskellige salgskanaler.

Med et solidt overblik i lagerstyringen har du fx indsigt i hvilke varer, der sælger bedst og hvilke varer, som hober sig op på lageret. På den måde kan du træffe kvalificerede forretningskritiske beslutninger på et velfunderet grundlag.

Kvinde sidder ved computer og opretholder et opdateret lager med RFID lagerstyring
Tøjbutik uden mennesker med to mannequiner i midten

Følg varen hele vejen gennem virksomheden

Med NP WMS og NP RFID kan du styre din lagerbeholdning ved hjælp af stregkoder eller RFID-tags, så dine kunder og dit personal altid har adgang til opdateret lagerinformation.

Teknologien giver dig mulighed for at følge varens serienummer fra varen bliver modtaget på en købsordre til den fx bliver solgt på en faktura, booket i en reparationsordre eller overført til et virtuelt lager.

Du kan anvende smartphones eller håndholdte skannere til at læse stregkoder – eller du kan bruge den nyeste teknologi til lagerstyring med RFID.

Lagerbeholdning lige ved hånden

Når du kan stole på din data fra lageret, kan du bruge denne viden til at give en ekstra god service i butikken. Lagerbeholdning på specifikke varer i bestemte farver og størrelser kan hurtigt slås op i kassesystemet eller på en mPOS. Varen kan både slås op ved at indtaste varenavn, varenummer eller ved at scanne stregkoden.

Da løsningen ligger i skyen, er du sikret adgang til dine lagerdata 24 timer i døgnet i realtid. Det betyder, at dine salgsassistenter altid har lagerbeholdningen ved hånden, hvis en kunde efterspørger en specifik pris eller vare.

Ung mand i tøjbutik tjekker lagerbeholdning med en tablet
Et par har fået en optimal kundeservice ved hjælp af omnichannel lagerstyring

Omnichannel lagerstyring

En detailvirksomhed med styr på lagerstyringen på tværs af kassesystem og webshop har de bedste forudsætninger for at skabe den mest gnidningsfrie kundeoplevelse. Det er derfor væsentligt, at du har kontrol over din lagerbeholdning på tværs af online og offline kanaler. En stærk omnichannel-tilgang sikrer, at der er fuldt overblik over lagerbeholdningen i realtid.

Lagerinformationen i din webshop skal være opdateret og korrekt. Hvis der står at en vare er på lager i en bestemt butik, så er det vigtigt at også kan kunderne købe den der – uden at gå forgæves og få en dårlig oplevelse.

Portrætbillede af Sales Executive Jonas Myhlius

Ring til os på
7022 0322

Kontakt mig

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.