POS-funktioner i NP Retail
Brancheførende POS-system med masser af funktioner, der styrker din forretning.
Brancheførende POS-system med masser af funktioner, der styrker din forretning.
Saml dine indkøb, så du får fordelagtige priser, når du bestiller nye varer. Og følg bestillingerne hele vejen fra leverandør til salgsgulv.
Gør de daglige opgaver enklere ved at bruge en masterbestilling til at kombinere indkøb, overførsler og bestilling.
Tilføj varer fra flere leverandører i købsordren og tilføj specialbestillinger direkte til dine købsordre.
Indstil niveau for genbestilling af dine varer, så du får en notifikation, når lageret når det niveau, du har sat for genbestilling.
Kombiner dine indkøbsordrer og få bedre priser fra leverandørerne.
Lav forskellige produktvarianter såsom størrelse, farve og materiale i en nem opsætning.
Se bestillinger der er oprettet, bestilt, afsendt og modtaget. Indstil det antal varer der skal være på lager, så du er sikker på, at du altid har dine bestsellers til rådighed. Læs mere om lagerstyring i NP Retail her »
Opsæt planlagte kampagner til at køre automatisk ved at forindstille periode samt rabatbeløb eller rabatprocent. Tilføj rabatter baseret på mængde, produktkategori, kundetype, prisregler med mere.
Lav skræddersyede knapper på POS’en for dine bestsellers og gør betalingen hurtigere og mere effektiv.
Indstil nemt moms og afgifter ved hjælp af butikkens adresse eller for hvert enkelt produkt.
Lav kundeopslag, opdater lagerstatus, lav reparationsordre og se dine daglige salgsrapporter på hele salgsgulvet.
Brugerfladen i responsive design tilpasser sig skærmene på pc’er, tablet og smartphone. Du kan ændre den grafiske brugerflade.
Vi tilbyder en pakke med standardhardware. Du kan også skræddersy din kasseløsning med en vifte af anden hardware.
Vi sætter dit system op til at danne OIOUBL-dokumenter og herefter sende dem til dine kunder i det offentlige.
Modtag betaling med kontanter, betalingskort, udenlandsk valuta, gavekort, kundekort, kontaktløs og mobil betaling. Læs mere om betalingsmetoder »
Når du kobler POS og økonomisystem sammen, bliver alle data vedrøende salg og moms registreret automatisk.
Da løsningen ligger i skyen kan du altid se opdaterede data, uanset om du er på kontoret, i butikken eller på farten.
Automatisér processerne omkring bogholderiet og spar tid, nårsalg, indkøb og moms bliver posteret efter dine præferencer.
Reducér tid på at importere og eksportere data. Glem alt om manuelt at skulle importere og eksportere data – processen foregår automatisk, hvilket befrier dig for mange timers arbejde.
Med integreret økonomi- og lagerstyring effektiviserer du virksomhedens forretningsgange. Du får overblik over alle dele af din forretning med en ERP-løsning i skyen. Dynamics 365 Business Central er optimeret i forhold til alle rutiner i forbindelse med kontering, budgettering og postering. Læs mere om Business Central.
Lav kundeprofiler med kontaktinformation, produktpræferencer og se kundens købshistorik. Segmentér kunderne og brug den tilgængelige information til at målrette tilbud til segmenterne.
Lav særtilbud, tilbyd afbetaling og giv kunden mulighed for at bruge sin foretrukne betalingsmåde. Du sparer tid, og kunderne få en fleksibel oplevelse, der får dem til at komme igen.
Opbyg kundeloyalitet og gør betaling nemmere ved at sælge og indløse gavekort i alle dine butikker og i din webshop.
For at dine kunder skal tage dit loyalitetsprogram til sig, skal brugeroplevelsen være i centrum.
Med Loyalty Wallet, som er integretet i NP Retail, kan dine kunder have loyalitetskortet med sig overalt, da kortet er gemt i deres smartphone-wallet. Det betyder, at point og rabatkuponer er lette at tilgå, at point er nemme at omsætte til varer, og sidst men ikke mindst, at medlemmerne kan se deres pointsaldo. Efter et køb kan du automatisk sende notifikationer om nye point og evt. rabatkuponer. Læs mere og se en video »
Brug de indbyggede værktøjer til at analysere salget og lave målrettede kampagner. Træf beslutninger baseret på præcis viden om salg, omsætning og indtjening.
Se statistik for en hvilken som helst tidsperiode for hele forretningen eller hver enkelt butik. Du kan hurtigt se ændringer over tid hvad fx angår salg, omsætning og nettoindtjening.
Følg dine ansattes udvikling, se deres fremskridt hvad angår salg og analysér helt ned i detaljen. Se, hvor der er brug for en ekstra indsats, så du og dine medarbejdere når i mål sammen.
Overfør grafer og diagrammer fra dine dashboards og del dem nemt med medarbejderne.
Med statistik-panelerne kan du se, hvilke produkter der sælger bedst, hvilke forretninger der har det bedste salg, ligesom du kan se indtjening over for omkostninger.
Med BI kan du nemt se, om din forretning når de mål, du har fastsat, og hvor du kan forbedre lønsomheden. Læs mere om Power BI.
Vælg en løsning der er fremtidsikret, så du kan udvide med flere butikker eller en webshop uden at skulle skifte til et nyt POS- og økonomisystem.
Hold styr på lagerniveauet i alle butikker og få altid adgang til opdateret data. Send, spor og modtag lageroverførsler mellem butikkerne uden at skulle påsætte nye labels.
Data bliver indsamlet på tværs af lokationer, og du kan analysere hver butiks salg, gennemsnitlige udsalgspris og kundeantal.
Giv mulighed for at returnere varer i alle dine butikker, uden at du skal bruge kræfter på at spore det oprindelige salg.
Udsted gavekort, som kan indløses i alle dine butikker både on- og offline, fra både fysiske butikker og webshop.
Vær forberedt til international vækst – løsningen kan håndtere snart sagt alle sprog og valutaer. Se hvordan NP Retail understøtter dine planer i:
Et centralt styret lagersystem hjælper dig med at holde styr på lagerbeholdning på tværs af alle salgskanaler. Varer bliver tilføjet og fjernet automatisk, så du ikke risikerer at sælge den samme vare to gange, eller sælge varer der ikke er på lager. Når du har et samlet overblik over kunder, lagerbeholdning og salgsdata, sparer du dyrebar tid, der kan bruges på at skabe yderligere vækst.
Du sparer tid og ressorcer, når din butiks ERP-system spiller sammen med din webshops ditto. Hvis du ikke har en vare i butikken, kan kunden bestille leveret til døren via din webshop. Ønsker kunden at købe online og afhente i din butik? Intet problem, når dine kanaler er forbundet og integrerede.
Med vores omnichannel-løsning får du den mest effektive vej til at nå potentielle kunder, uanset om de vælger at ose eller handle i din fysiske butik eller i din webshop. Læs mere om vores webshopløsninger her »
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.