Medlemskort giver flere besøg og skaber mersalg

Modulerne, NP Member Management og NP Member Management Online, automatiserer mange af processerne omkring jeres medlemskort og håndtering af medlemmerne. Medlemsklubben bliver en integreret del af jeres billetsystem. De to moduler sætter jer i stand til at:

  • Nemt at oprette en medlemsklub og efterfølgende håndtere medlemskaberne
  • Sælge medlemskort ved indgangen og på jeres hjemmeside
  • Vælge om medlemskortet skal være fysisk eller digitalt
  • Give medlemmerne rabat i webshoppen og skabe mersalg
  • Reducere frafald med automatisk betaling og fornyelse
  • Analysere medlemmernes adfærd og forbedre jeres service.
iPhone med et medlemskort som er åbnet i Wallet
Brandts Museum of Art & Visual Culture logo
Aalborg zoo logo
Naturkraft logo
Sagnlandet Lejre logo
Nationalmuseet logo
Messe C logo
Hånd med årskort til Ree Park Safari

Nem oprettelse og håndtering af medlemskaber

I NP Member Management kan I oprette forskellige typer af medlemsskaber, som fx kan være defineret ved varighed, rabat eller antal adgange. I kan også sætte op, hvad og hvordan et medlemskab kan opgraderes til, ændres til, fornys med og annulleres. På den måde kan systemet oplyse, hvilke muligheder det enkelte medlem har, og salgspersonalet kan fokusere på at skabe kontakt med gæsterne.

Det fysiske medlemskort kan enten være fortrykt eller blive printet på stedet. Medlemskortet er forsynet med en stregkode, som identificerer medlemmet ved besøg på attraktionen. Desuden I kan knytte et billede til kortet.

Fasthold medlemmerne med notifikationer

Når et medlemskab er ved at udløbe, kan systemet automatisk sende en påmindelse til medlemmet. I opretter en skabelon for påmindelser direkte i Business Central. I bestemmer selv om påmindelser fx skal udsendes 3 måneder før, 2 måneder før og på dagen, eller blot en uge før det udløber og en uge efter medlemskabets udløb.

Sælg medlemskort på nettet og giv rabatter i webshoppen

Med NP Member Management Online kan kunderne købe medlemskort til sig selv eller som gave direkte fra webshoppen og derved undgå at stå i kø ved kassen. Efterfølgende kan medlemmet også selv forny eller ændre sit medlemskab online.

Efter oprettelse af medlemskabet modtager det nye medlem en e-mail med et brugernavn og en adgangskode, der bruges til at logge ind på webshoppen. Medlemmet kan nu handle i webshoppen, evt. med medlemsrabat eller med et særligt udvalg af varer.

Øg medlemmernes loyalitet

Både fysiske og digitale medlemskaber kobles sammen med kundens køb af billetter og evt. rabatkøb i butik og café, så I efterfølgende kan analysere kundernes adfærd. Disse data giver jer mulighed for at yde professionel medlemsservice, målrette tilbud samt øge kundeloyalitet, kundetilgang og indtjening.

Computerskærm som viser hvad man skal udfylde for at bestille et medlemskort
Computerskærm som viser Museum of Cultural History's webshop
Computerskærm med billeder af medlemskort og enkeltbillet

Fasthold medlemmerne med årskort på abonnement

Ved at tilføje NP Member Subscription til jeres løsning åbner I op for automatisk fornyelse af medlemskaber, så I opnår større sikkerhed for tilbagevendende indtægter. Fordelen for medlemmerne er, at de har altid adgang til attraktionen, uanset om medlemskortet er fysisk eller digitalt.

Fleksibel abonnementstjeneste

Medlemmerne tilvælger abonnementet enten ved tilmeldingen eller via deres personlige profil på webshoppen. Da betalingsregulariteten bestemmes efter hvor ofte og hvornår medlemskaberne skal fornyes, kan abonnementstjenesten nemt tilpasses jeres forretning. Desuden er NP Member Subscription er fleksibel, så medlemmerne hurtigt og nemt kan til- og fravælge abonnementet.

Mere om billetsystemet, NP Entertainment »

Portræt af Sales Executive Kasper Clausen

Ring til os på
7022 0322

Kontakt mig

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.