Business Central – ERP-system der samler din forretning
Automatiserer og strømliner, så du kan fokusere på at udvikle din forretning.
Automatiserer og strømliner, så du kan fokusere på at udvikle din forretning.
Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med konti, budgetter og posteringer.
Salgsdelen er integreret med køb og lager, så du hurtigt har svar på spørgsmål om lagerstatus og leveringsdato.
Med Business Intelligence kan du se om virksomheden når målene, og hvor der er mulighed for forbedringer.
Integrationen til Dynamics 365 BC og Office 365 har du altid adgang til opdaterede data uanset om du er på kontoret eller på farten.
Med Microsofts Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV) får du den nyeste teknologi og en række faciliteter til lagerstyring, kundestyring, leverandørstyring, e-handel og elektronisk dokumentudveksling.
Løsningen kan tilpasses de krav, du har til forretningsgange, lagerstyring, økonomisystem og administration, og så er den rollebaserede brugerflade designet til at give nem adgang til de opgaver, der løses af forskellige roller i virksomheden.
Integrationen mellem økonomisystem, salgsmodul og lagerstyring sikrer det overblik, der skal til for at betjene kunderne optimalt. I Business Central er salgsdelen integreret med køb og lager, hvilket giver hurtig adgang til information om lagerstatus og evt. leveringsdato. Det betyder, at du altid kan vise kunderne den præcise lagerbeholdning både i butikker og i webshop.
Business Central er baseret på fremtidssikret teknologi, der blandt andet giver dig mulighed for at tilknytte automatisk håndtering af udskrivning af rapporter og massebogføring, opdatering og vedligeholdelseskørsler af emner i CRM, filudveksling, genberegninger og meget andet. Desuden kan du fx tilføje sprogvalg, så brugerne selv kan vælge sprog på brugerfladen.
Økonomistyringen i Business Central er optimeret i forhold til daglige rutiner i forbindelse med virksomhedens konti, budgetter og posteringer. Derudover kan du analysere dine data med Microsoft Power BI og dermed styrke kvaliteten af de beslutninger, som tages på tværs af virksomheden.
Du får altså ikke “bare” et økonomisystem, men også overblik over, om du når dine mål, og hvor der er mulighed for forbedringer!
AMC Banking gør det nemt for dig at registere, godkende, betale og afstemme i Business Central.
Om AMC Banking »
Giv ethvert BI-værktøj læseadgang til fuldt datasæt i Business Central uden at påvirke produktionsmiljøet.
Om Business Intelligence Data Access »
Fakturer og opkræv i det meste af Nordeuropa; blandt andet OIO, ekstern printservice og Nets’ løsninger.
Om Continia Collection Management »
Scan, udfør OCR-genkendelse, registrer og arkiver alle typer dokumenter direkte i Business Central.
Om Continia Document Capture »
Få overblik over alle rejseomkostninger, når medarbejdere nemt registrerer udgifter og bilag.
Mere om Continia Expense Management »
Saml betalingerne og overfør betalings- og kontopostfiler til og fra dit bankbetalingsprogram.
Om Continia Payment Management »
Integrerer Excel med Business Central og brug dataen til grafer eller tabeller. Nemt og præcist.
Om JetReports »
Automatiser indlæsning af data i POS-system eller webshop, så priser og varelager hurtigt kan opdateres.
Om NaviConnect »
Høst fordelene af dit nye kassesystem, samtidig med at du beholder dit nuværende ERP-system.
Om NP HQ Connector »
Enkel og effektiv håndtering af forsendelser, samtidig med at du giver dine kunder endnu bedre service.
Om Pacsoft-2-BC »
Give dine kunder personlige anbefalinger ud fra analyseret forbrugeradfærd med Machine Learning.
Om NP Recommendations »
Spar tid ved at få automatiseret tunge opgaver til at køre om natten eller i weekenden.
Om NP Task Queue »
E-mail rapporter og -dokumenter som pdf til dine kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere.
Om PDF-2-BC »
SMS-afsenderen giver automatisk kunderne besked om ordrestatus og levering. Modtag rapporter via SMS.
Om SMS-afsenderen »
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.