Webshop med Business Central-integration
Integrerer webshop-løsningen Magento med økonomisystemet Business Central.
Integrerer webshop-løsningen Magento med økonomisystemet Business Central.
Med automatisering af processer mellem systemerne kan du undgå fejl og manuelle indtasninger.
Magento og Business Central er i konstant udvikling, som kun vil fremme dine arbejdsprocesser.
Optimér din ordrehåndtering med automatisk generede pakkelabels og opnå hurtigere levering.
Spar ressourcer på optælling af varelager med automatisk opdateret lagerbeholdning.
Med en webshop-integration til Microsofts økonomisystem Business Central bliver alle ordrer og al e-handel registreret i direkte i dit økonomisystem. Det vil hurtigt give dig oplevelsen af, at få frigivet ressourcer i din dagligdag. Du vil altid have opdateret data og automatiseringen af dine arbejdsgange vil spare dig tid på varevedligeholdelse og sikre at lageret altid stemmer.
Med en Navision-integration undgår du manuelle indtastninger og dobbeltindtastninger og forebygger derved menneskelige fejl.
Hvis du skal behandle en ordre uden en Business Central-integration, er det en proces på 3 steps. Først skal du indtaste data i webshoppen, derefter indtaste i Business Central og til sidst indtaste information hos fragtleverandør.
Med en Business Central-integration sker hele processen automatisk og du slipper derfor for potentielle fejlindtastninger, samtidig med at du sparer tid.
En webshop-integration til Dynamics 365 Business Central gør, at du bruger Business Central til, det den er bedst til, og din Magento-webshop til det, den er bedst til.
Business Central giver dig blandt andet økonomistyring, ordrehåndtering, lagerhåndtering og finans. Med andre ord – alle de tunge administrative processer. På den anden side har du din Magento-webshop, der blandt andet sørger for søgemaskineoptimering og et super visuelt udtryk. Samtidig er der et hav af tilkøbsfunktioner til Magento, som giver dig de bedste muligheder for at få det maksimale ud af din løsning.
Med en Dynamics-integration får du altså det bedste fra to verdener.
Online og offline kanaler flyder mere og mere sammen og dine kunder forventer at kunne købe de samme produkter om de besøger din webshop eller kommer fysisk i din butik. Kunderne forventer at kunne benytte click and collect, bytte og returnere onlinekøb i din fysiske butik og bruge gavekort online såvel som offline.
En Business Central-integration gør at der altid er et samspil mellem varer, priser og lager. Køber en kunde en vare i den fysiske butik, vil det automatisk blive opdateret på webshoppen – og omvendt.
De automatiske arbejdsgange gør, at du ikke behøver bekymre dig om din lagerstatus altid er opdateret. Det gør også, at du ikke behøver at indtaste manuelt, hver gang du laver et salg offline såvel som online.
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.