Webshop med Business Central-integration

Integrerer webshop-løsningen Magento med økonomisystemet Business Central.

iMac og Macbook med Business Central og Magento
  •  

    Undgå dobbeltindtasninger

    Med automatisering af processer mellem systemerne kan du undgå fejl og manuelle indtasninger.

  •  

    Et væld af udvidelser

    Magento og Business Central er i konstant udvikling, som kun vil fremme dine arbejdsprocesser.

  •  

    Hurtig levering

    Optimér din ordrehåndtering med automatisk generede pakkelabels og opnå hurtigere levering.

  •  

    Opdateret lagerbeholdning

    Spar ressourcer på optælling af varelager  med automatisk opdateret lagerbeholdning.

Automatisering af processer

Med en webshop-integration til Microsofts økonomisystem Business Central bliver alle ordrer og al e-handel registreret i direkte i dit økonomisystem. Det vil hurtigt give dig oplevelsen af, at få frigivet ressourcer i din dagligdag. Du vil altid have opdateret data og automatiseringen af dine arbejdsgange vil spare dig tid på varevedligeholdelse og sikre at lageret altid stemmer.

BC, Magento og mPOS illustrereet på computerskærm, tablet og mobil
Person holder en tablet og trykker på skærmen

Minimerer fejl

Med en Navision-integration undgår du manuelle indtastninger og dobbeltindtastninger og forebygger derved menneskelige fejl.

Hvis du skal behandle en ordre uden en Business Central-integration, er det en proces på 3 steps. Først skal du indtaste data i webshoppen, derefter indtaste i Business Central og til sidst indtaste information hos fragtleverandør.

Med en Business Central-integration sker hele processen automatisk og du slipper derfor for potentielle fejlindtastninger, samtidig med at du sparer tid.

Se mere om vores webshop-løsning, NP Ecommerce.

Det bedste fra to verdener

En webshop-integration til Dynamics 365 Business Central gør, at du bruger Business Central til, det den er bedst til, og din Magento-webshop til det, den er bedst til.

Business Central giver dig blandt andet økonomistyring, ordrehåndtering, lagerhåndtering og finans. Med andre ord – alle de tunge administrative processer. På den anden side har du din Magento-webshop, der blandt andet sørger for søgemaskineoptimering og et super visuelt udtryk. Samtidig er der et hav af tilkøbsfunktioner til Magento, som giver dig de bedste muligheder for at få det maksimale ud af din løsning.

Med en Dynamics-integration får du altså det bedste fra to verdener.

Magento webshop og Business Central placeret på to computerskærme
Person sidder foran sin computer med et kreditkort i hånden og afprøve nogle af vores ekstra webshop-funktioner

Omnichannel

Online og offline kanaler flyder mere og mere sammen og dine kunder forventer at kunne købe de samme produkter om de besøger din webshop eller kommer fysisk i din butik. Kunderne forventer at kunne benytte click and collect, bytte og returnere onlinekøb i din fysiske butik og bruge gavekort online såvel som offline.

En Business Central-integration gør at der altid er et samspil mellem varer, priser og lager. Køber en kunde en vare i den fysiske butik, vil det automatisk blive opdateret på webshoppen – og omvendt.

De automatiske arbejdsgange gør, at du ikke behøver bekymre dig om din lagerstatus altid er opdateret. Det gør også, at du ikke behøver at indtaste manuelt, hver gang du laver et salg offline såvel som online.

Portrætbillede af Kasper Højdal

Ring til os på
7022 0322

Kontakt mig

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.