Skip to main content

Stadig flere attraktioner efterspørger løsninger, der kan være med til at eliminere lange køer og skabe værdi for de besøgende, lige fra de ankommer. Billetautomater er en effektiv måde at minimere ventetiden ved indgangen.

Dreng vælger dansk sprog på billetautomat

Ved mange attraktioner mødes de besøgende af bemandede billetskranker. Her må de finde sig i at stå i slangeformede køer og vente på at det bliver deres tur til at købe billetter. Forbrugerne bliver dog stadig mere utålmodige og for dem trækker det ned i den samlede oplevelse, hvis de skal starte deres besøg med at stå i lang kø ved indgangen. Derfor efterspørger stadig flere attraktioner løsninger, der kan være med til at skabe en god oplevelse for de besøgende fra start. Billetautomater er netop en effektiv måde at minimere ventetiden ved billetkøb i indgangen.

Billetkøb i en billetautomat

Ved billetautomaten kan dine besøgende nemt og hurtigt vælge antal voksen- og børnebilletter på touch-skærmen. Når antal billetter er valgt, gennemfører de selv betalingen med deres foretrukne betalingsmetode – uanset om det er med kort eller mobil. Når transaktionen er gennemført printer automaten billetterne, og de besøgende er klar til at få skannet deres billetter ved indgangen.

Med en selvbetjeningsløsning tilbyder attraktioner ikke kun en nem og hurtig ekspedition, der giver tilfredse og tilbagevendende besøgende. Det giver også mulighed for at omrokere ressourcer til andre værdifulde opgaver.

Fuldt integreret løsning

I NP Entertainment er billetsystemet i billetautomaten det samme som i den fysiske kasse. Automaten er integreret med ERP-systemet, Dynamics 365 Business Central, med fuld adgang til hele billetsystemet inklusive lager- og økonomistyring. Det betyder, at du ikke risikerer oversalg, hvis der kun er et bestemt antal billetter til rådighed – også selvom billetter sælges fra både fysiske kasser, webshop og billetautomater.

Salgskanalerne synkroniseres løbende med økonomisystemet, som trækker billetter fra samme pulje. Alle billetsalg bliver bogført og håndteret med det samme uden nogen form for manuel håndtering efterfølgende.

Portrætbillede af Sales Executive Jonas Myhlius

Kontakt os for at høre mere

Udfyld formularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

NaviPartner

Author NaviPartner

More posts by NaviPartner