Effektiv B2B-webshop
Sælg mere med en stærk B2B-webshop baseret på Magentos B2B-modul. I tilgift får du en effektiv B2B platform, hvor du sparer ressourcer på alt fra at oprette kundekonti til at fremsende fakturaer.
Sælg mere med en stærk B2B-webshop baseret på Magentos B2B-modul. I tilgift får du en effektiv B2B platform, hvor du sparer ressourcer på alt fra at oprette kundekonti til at fremsende fakturaer.
Administrer hvilke produkter og rabatter den enkelte kunde ser
Kunderne kan selv hente relevante rapporter
Kundekonti kan oprettes allerede på første møde
Vær sikker på at fakturerings- og leveringsadresser er korrekte
Undgå at bruge flere systemer til modtagelse af ordrer.
Styr hvilke produkter den enkelte kunde eller kundegruppe kan se i Magento B2B-webshoppen. Adgangen kan styres på et overordnet niveau for varegrupper og producenter eller helt ned på produktniveau. På den måde kan du drive flere forretninger i samme løsning – fx sikkerhedssko til Byg A/S og løbesko til MesterSport.
Under ”Min Konto” kan brugerne se og hente de rapporter, som du ønsker skal være tilgængelige for dem. Du kan eksempelvis give brugerne mulighed for at hente kopier af fakturaer og kreditnotaer eller en eller flere specialdesignede rapporter, som I bruger hos jer. Vores Webshop B2B giver dig mulighed for at spare meget tid på at besvare forespørgsler fra eksisterende kunder.
Allerede under det første møde med en potentiel kunde, kan I sammen oprette virksomheden som kunde direkte i webshoppen. På den måde sikrer du at alle data er korrekte fra dag 1, når kunden skal handle i din B 2 B shop. Potentielle kunder kan også selv oprette sig, så du kan kontakte dem. Så er kunden allerede oprettet i dit system, hvis kontakten udvikler sig til et samarbejde.
Du kan styre hvilke rabatter og priser hver enkelt kunde eller kundegruppe i din Magento B2B-shop ser. Priser og rabatter vises aktivt, når kunden er logget ind i webshoppen. Kunden får både vist originalprisen og den kundespecifikke pris. Funktionen i din B2B e-shop er så fleksibel, at du kan styre priser for både den enkelte kunde og for hele kundegrupper.
Betalingsadresser og leveringsadresser kan defineres på brugerniveau. Dermed sikrer du, at ordrerne bliver leveret på den korrekte adresse, hvis kunden har flere lokationer. Og ligeledes at fakturaen bliver sendt til den adresse, som kunden ønsker. Dermed kan du spare unødvendigt besvær og transport på leverancer, der bliver leveret til forkerte adresser.
Hele ordreprocessen i din B2B shop og e-handel styres fra Dynamics 365 Business Central. Ligeså snart en kunde foretager et køb, overføres ordren automatisk direkte til Business Central. Det betyder, at du undgår at skulle rundt i forskellige systemer og at skulle modtage ordrer pr. e-mail eller telefon og efterfølgende bruge tid på at indtaste ordrerne i systemet. Dermed sparer du tid og ressourcer.
Vi bygger din B2B-webshop oven på vores standard-webshop, NP Ecommerce. Det betyder, at du ud over de funktioner, der er specifikke for din B2B-webshop, får en lang række standardfunktioner med, blandt andet
Kontakt mig
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.